marți, 25 noiembrie 2014

Atunci cand nu ai incredere...



     Poti avea incredere in perosnele din jurul tau, persoanele care nu te stiu atat de bine si care nu iti sunt prieteni?! Eu zic ca nu, nu cred ca poti lasa pe cineva sa iti intre in casa sau in curte fara sa fi cu ochii pe el, pentru ca nu il cunosti si nu sti daca acest om este cinstit. Uneori increderea nu te ajuta cu nimic, pana si cei apropiati in spate iti sunt dusmani. Cum mi-a aparut aceasta idee fanatica de a pune un sistem de supraveghere video (mai exact camere de supraveghere exterior)? Foarte multa lume venea pe la parintii mei, nu toti erau de incredere, nu tuturor le placea sa munceasca, le era mai usor sa ceara si sa uite sa aduca inapoi.

 Si cum tot timpul era cineva la noi acasa, erau momente in care nu erau supravegheati. Nu spun ca oamenii care ne vizitau nu erau cinstiti, dar nu poti sti niciodata ce e in mintea unui om. Si cum la mine veneau multe persoane, majotitate pe care nu le cunosteam, pentru as face manechiura am fost nevoita sa pun un sitem de supraveghere video. Am avut mereu incredere in oamenii care imi intrau in casa, dar increderea nu e vesnica. Au fost oameni care m-au sustinut sa fac asta si oameni care credeau ca e o idee total gresita. 

Tot ce am facut a fost spre binele meu si al familiei mele. Dupa cateva luni de cand pusesem sistemul de suraveghere video, nu ma asteptat sa am vreun incident neplacut, mai als din partea unei persoane in care aveam o anumita incredere si care ma vizita destul de des. Aceasta nu stia despre acest sistem, si cand am lasat-o putin singura am avut surprinderea de a o vedeam cum incerca sa-mi ia din lucruri. Injositor pentru o persoana matura care isi produce singura banii si stie destul de bine ca totul are un pret. Nici nu m-am gandit sa-i spun despre ce fusese inregistrat, doar am inceput sa-i povestesc despre cat de bine e sa ai un sistem care supravegheaza orice miscare. A ramas surprinsa intr-un mod neplacu, a incercat sa-mi explice despre tentatiile ei, dar pentru mine nu aveau nici o valoare. Ce imi placea cel mai mult la acest sistem era ca puteam pastra inregistrarile mult timp de acum, si sa am o lectie din care am ce sa invat. Siguranta nu se bazeaza tot timpul pe incredere.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu