marți, 25 noiembrie 2014

Cercei Mozaic

Fetelor! Nu veti crede ce mi s-a intamplat saptamana trecuta...  Urma sa ma mut cu familia in alt oras, iar colegii au stabilit sa petrecem seara dinaintea plecarii mele mergand la teatru, iar dupa, la un restaurant foare apreciat in oras acolo. M-au luat prin surprindere! Imi impachetasem si mutasem deja cutiile cu bijuterii, la fel si celelalte accesorii pe care le aveam. Trebuia sa gasesc o solutie cat mai repede. Am gasit intr-un final site-ul acesta si am comandat cerceii "Mozaic", primindu-i foarte repede. Am ales sa iau perechea ce avea pietricele negre si gri, avand o rochie de seara numai buna pentru o ultima seara cu colegii mei dragi. Am incercat rochia, mi-am pus cercei si voila! Veneau perfect! Imediat ce a sosit seara cu pricina, am sarit in rochia ce mi-o pregatisem si mi-am pus cu grija noii cercei si o pereche de pantofi ce veneau la fix cu intreaga tinuta! Mi-am prins parul pentru a lasa cerceii sa se vada cu usurinta. Inainte sa plec, mama mi-a spus ca straluceam in tinuta mea neagra si eleganta, iar cerceii scanteiau la fel ca si privirea mea nerabdatoare. Mereu a stiut ce sa zica inaintea unui eveniment important pentru mine si asta am apreciat la ea dintotdeauna.
    Odata ce am ajuns la teatru, toti colegii au ramas uimiti si s-au indragostit pe loc de cercei, sustinand ca imi scoteau forma ovala a fetei in evidenta, fiind de asemenea perfecti pentru aceasta ocazie. Piesa a fost minunata, avand sa o tin minte mereu. Dupa, am fost la restaurant. Deja se ocupasera ei cu rezervarea unei mese mari si alcatuirea unui meniu copios. M-au facut sa ma simt foarte bine. Am petrecut seara discutand si razand, aducand aminte fie despre cele mai haioase momente, toti afirmand ca au fost foarte multe, fie despre cele mai dificile, cazand de acord ca ele au fost cele care ne-au adus pe toti impreuna acolo, atunci. Ne-au observat pana si chelnerii, impreuna cu alti oameni din jurul mesei noastre, ramanand toti surprinsi de devotamentul colegilor mei de clasa.
    Seara aceea a ramas adanc tiparita in inimia mea, fiind ultima petrecuta cu prietenii mei foarte apropiati care ma cunosteau de o viata, si ma bucur ca am ales cei mai frumosi cercei care sa ma faca sa ma simt bine in pielea mea si sa atraga privirile din fiecare colt al incaperii in care ma aflam!

    Recomand cerceii din toata inima oricarei fete ce doreste sa fie eleganata si sa se simta bine la cea mai importanta ocazie dn viata ei!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu