miercuri, 28 august 2013

O experienta urata

De ceva timp am renuntat la a-mi mai cumara piesele auto direct din serice sau direct din reprezentanta in ideea in car emagazinele de piese auto online ofera preturi mult mai bune, calitate, garantie si cam tot ce vrei.

Am avut totusi o surpriza neplacuta cu o serie de piese de la un magazin online foarte cunoscut, care insa nu vindea piese auto ok - era vorba de niste turcisme ordinare vandute sub sigla sachs, dar de fapt nu erau sachs. Prin urmare ambreiajul s-a sstricat dupa mai putin de 5000 de Km, ceea ce a facut ca suma economisita sa paleasca in comparatie cu paguba.

Apoi am fost mai atent la magazinele de la care am cumparat si pentru piese auto online recomand Revaland sau InGaraj - oamenii aia sunt cei mai seriosi si nici nu vorbesc cu tine urat, asa cum fac de obicei oamenii din service-uri auto.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu