duminică, 14 decembrie 2014

Despre Tevi zincate

Bazele inceputului le-am pus in 2007 cand am vazut ca pe piata de tevi este o oferta destul de sibtire in comparatie cu nevoile pietei. Astfel incat la primul contract am si vandut un camion de tevi zincate imporatat din Trucia tara unde se produce teava de cea mai buna calitate si este si cel mai aproape de Romania acest criteriu fiind imporant pentru ca intruneste 2 criterii esentiale si anume timp si distanta.

Clientul a fost multumit de produse ele incadrandu-se in standardele europene iar mai departe totul a venit de la sine, fiecare contract fiind onorat cu succes si cu multumiri. Lista noastra de clienti a fost tot timpul pe o panta ascendenta si la fel si profitul. Cu creditele obtinute ne-am dezvoltat si mai mult si suntem foarte multumiti pentru ca si efortul a fost pe masura.  La momentul actual 2014 ne aflam cu depozitul in zona garii catelul avand un stoc ce se intainde pe un hectar de teren cu aproape toate dimensiunile si in cantitati ce depasesc comanda medie a unui client mare din piata. Grija cu care am gandit totul a adus ca la sfarsitul anului trecut doar un singur client a fost in litigiu restul onorandu-si obligatiile de plata cu succes. Avem multe proiecte ce s-au facut in decursul ultimilor 7 ani si la care am participat asa ca ma adresez pe aceasta cale dezvoltatorilor imobiliari sa nu ezite sa ne contacteze. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu